Onderhoud & Reparatie

Is uw printer of scanner toe aan een onderhoudsbeurt, of zijn er andere problemen? Neem dan contact op met de service desk van Label Solutions. Onze service desk is op werkdagen telefonische bereikbaar tussen 8:30 uur en 17:00 uur om uw vragen te beantwoorden.

Veelal kunnen de vragen binnen een kort tijdsbestek beantwoord worden, de eerste 15 minuten zijn dan ook kosteloos*. Mocht het probleem niet telefonisch verholpen kunnen worden, dan wordt er een service bezoek ingepland, een van onze monteurs komt dan binnen 3 werkdagen bij u op locatie langs.  
* Als er middels remote support ingebeld wordt kunnen we wel kosten in rekening gebracht worden.


Buiten de standaard service bieden wij ook service contracten aan, voor het onderhoud of reparatie van uw producten: 

  1. Service op afroep
  2. Serienummer en machine 
  3. Op maat
  4. Weder verkoper  

1| Service op locatie

Alle service apparatuur wordt geïnventariseerd, in dit contract kunnen alle labelprinters, matrix en groot formaat laserprinters, labelmachines en verwante apparatuur in opgenomen worden.

Inclusief

  • Onbeperkt telefonisch support
  • Bij niet telefonisch kunnen oplossen wordt een servicebezoek ingeplant voor de volgende dag
  • 1 vaste locatie

Voorwaarden

  • Minimale afname 20 uur / tikken
  • Onderdelen kunnen in dit contract verrekend worden
  • Voor onderdelen wordt in het contract een prijsafspraak gemaakt
  • Voorrijkosten worden ook in contract verrekend tegen een vast gesteld tarief
  • 1x per jaar preventief onderhoud
  • Opname van aangekochte uren/tikken zijn niet tijd gebonden

 

2| Serienummer en machine

Alle service apparatuur wordt geïnventariseerd en Label Solutions zorgt voor back-up apparatuur en / of back-up onderdelen. 

Inclusief

  • Onbeperkt telefonisch support
  • Bij niet telefonisch kunnen oplossen wordt een servicebezoek ingeplant voor de volgende dag
  • 1 vaste locatie

Voorwaarden

  • Label Solutions houd alle onderdelen en of vervangsapparatuur op voorraad
  • Onderdelen kunnen in dit contract verrekend worden
  • Voor onderdelen wordt in het contract een prijsafspraak gemaakt
  • Voorrijkosten worden ook in contract verrekend tegen een vast gesteld tarief
  • 1x per jaar preventief onderhoud

Kosten

  • Het tarief wordt vastgesteld per apparaat en is afhankelijk van aanschafprijs, complexiteit en servicegraad.

Optioneel

  • Kortere response tijd

3| Service op maat

Label Solutions biedt de mogelijkheid om een onderhoudscontract op maat af te sluiten. Onze accountmanager stemt samen met u de wensen en behoefte af om een op maat onderhoudscontract af te sluiten. 


4| Wederverkoper

Bent u een wederverkoper van Label Solutions apparatuur? Dan bieden wij een contract aan waarbij wij de service overnemen van uw klanten.

Neem contact met ons op

Wilt u meer informatie over de producten van Label Solutions, of wilt u vrijblijvend een offerte aanvragen? Neem dan contact met ons op! Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.00 uur via 088-0445400, voor storingen zijn wij ook buiten deze tijden te bereiken. Of laat via het contact formulier uw gegevens achter, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.